slide show

Tack....

......för era tankar, kommentarer och fysiska kramar!!
Det har varit en tuff period för mig och min familj. Den STORA SAKNADEN är obeskrivlig!
Tiden läker alla sår heter det, vet inte om det stämmer men för varje dag som går så gråter jag mindre.
Jag kan så smått glädja mig åt vår ulltuss Dexter! Precis som med små barn så tar han sin plats och i honom ser jag mycket av vår älskade Elvis.
I torsdag fick vi hem Elvis i hans urna, så nu finns han åter hos oss!
Vi förstorade även ett foto på honom som nu finns i tvrummet så han alltid finns med oss om kvällarna precis som han alltid har gjort.
 
 
Sommaren sjunger på sista versen och jag måste medge att jag tacksam för det. Då denna sommar inte visat sig från sin bästa sida för vår familj.
Hösten däremot utlovar förändring, förbättring, glädje, kärlek och tacksamhet!
Jag hoppas att jag i fortsättningen kan bidra till flera inspirerande och motiverande inlägg. 
Min tanke är att bloggen ska bjuda på just dessa ledord men inom flertalet olika områden.
Hoppas du vill hänga med !
 
Kram
a
Mammsen

Men sååå mysigt med en liten valp.

Ekenäsliv

Klart jag följer med 💕 så himla tungt, förstår att du ser fram emot nya tider...
Varma kramar Anna


Kom ihåg mig?