slide show

Att summera...

....en fantastisk underbar sommardag!
Men hörrni vilken dag vi har haft, galet nice!
Jag placerade mig i solstolen vid poolen runt 11 och gick därifrån kl 18, då var det fortfarande varmt och soligoch himlen var blå.
Dagar som denna har vi inte varit bortskämda med i sommar....synd att man ska jobba imorgon...
Hur som helst så har allt en mening och dessa regninga och tråkiga semesterdagar har fått mig att reflektera och ta tag i mina "skellet" i garderoben.
Det har gjort ont men allt ont har något gott med sig villl jag tänka.
Så nu efter en härlig helg så är jag redo för en kort vecka.
Ta hand om dig så hörs vi snart igen!
Idag blir det bilder från min soliga lata sommardag =)
 
 
Kram
A
Ekenäsliv

Underbart! sånna dagar som man samlar i minnesbanken inför kyligare tider..
Vi har med njutit av sol o bad nete vid vår egen playa här i Ekenäs, bästa bästa verkligen!
Ha de fint!
Kram Anna
PS: börjar du med jobba imorgon?


Kom ihåg mig?